Direktlänk till inlägg 25 april 2009

Lagerstädning

Av Ann-Sofi - 25 april 2009 16:40


Redan i morse fick jag något il, när jag gick in i gästrummet där jag lagt in både det ena och andra och massor av lådor med olika varor jag köpt in för att sälja i e-butiken eller på marknad etc.


Här är ingen ordning!


Jag började röjja för att få koll på vad av allt detta som ligger ute till försäljning och inte och gissa om jag blev lite smått irriterad på själv att jag handlat & handlat & handlat och sen inte gjort något mer.


Jag är Jag har hunnit fota mer än vad jag lagt ut, men det känns väldigt bra att börja få lite struktur.


Nu får vi hoppas att folk börjar hitta min e-butik också så jag får sålt lite. Känner mej lite tvådelad när det gäller alla barnkläder. Jag har ju köpt på mej en heldel SeCoND-HaND som jag inte lagt ut, men som jag borde lägga ut, MEN... jag känner också för att spara dem till vårt barn som vi väntar på... om vi inte väntar förgäves vill säga...


Man skulle också kunna ta med kläderna till barnhemmet - eller det kanske är bättre att sälja kläderna här i Sverige & låta pengarna gå till sånt barnhemmet behöver? Eller till att satsa på marknadsföring av e-butiken?? Åh, jag vet inte. Vet du?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Sofi - 26 juli 2009 19:13

  Då är man inne på 4:e veckan som icke rökare. Tycker inte alls att det gått sååå länge.   Vad har jag som mest märkt av för skillnader då, jo fötterna!   Du läste rätt, fötterna är varma. Jag känner värmen ut i tårna. Helt otroligt, jag som tidig...

Av Ann-Sofi - 21 juli 2009 11:45

Nu har jag varit rökfri i tre veckor. Och det stämmer. Den tredje dagen och den tredje veckan har varit jobbigast. Så nära jag varit på att köpa cigg...   Jag stod på ÅseleMarknaden från fre-mån och då fick jag i och för sig mellan varven vara passiv...

Av Ann-Sofi - 21 juli 2009 11:36

  Jag har räknat ut det hela så bra. Jag ska inte ha några cigg hemma i morgon. Den sista ciggen ska rökas ikväll, sen är det slut.   Jag är glad, upprymd, stolt & lite ledsen.   Idag är första dagen jag ska ta två Zyban. Röksuget försvinner inte med...

Av Ann-Sofi - 3 juli 2009 22:39

Första dagen utan cigg gick ganska bra. Det var först vid kl 17-19 tiden som jag var irriterad & frusterad, stressad OCH otroligt röksugen.   Marabous mjölkchokladrullar & mintstång från Pingvin har varit ciggens ersättare. Andra dagen gick bättre, ...

Av Ann-Sofi - 1 juli 2009 11:36

...som ICKE RÖKARE.   Åh, jag ville så gärna tända en cigg en morse. Av ren vana. Jag brukar röka 2-3 cigg på morgonen! Nu inte en enda! Det blev mycket tid över. Jag hann ta med Molly på en promenad innan det var dags att fara till arbetet. Otroligt...

Presentation

Omröstning

Kan du tänka dej att adoptera?
 Nej.
 Ja,
 Vet inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards