Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Ann-Sofi - 26 juli 2009 19:13


Då är man inne på 4:e veckan som icke rökare. Tycker inte alls att det gått sååå länge.


Vad har jag som mest märkt av för skillnader då, jo fötterna!


Du läste rätt, fötterna är varma. Jag känner värmen ut i tårna. Helt otroligt, jag som tidigare varit iskall om fötterna är nu het så het. På tal om het, vet inte om det är för att nikotinet lämnat kroppen men jag känner mej allmänt hetare... ;)


Maten är för starkt kryddad - de tyckte jag inte tidigare. Mer matglad. Glad i gotta & glad i de mesta som kan ätas. Vikten är densamma, än så länge.


Några har sagt, nu ska du se att du blir gravid, när du slutat röka.

.... Ska jag våga hoppas. Ska jag kolla tempen, räkna dagar, timmar, ägglossning, vänta 3 dagar, inte låta Han hålla igen, inte njuta si så där erotiskt laddat utan fokusera på att göra barn, lägga adoptionsprocessen på hyllan, jobba, jobba, jobba för egen graviditet, misslyckas, hoppas, gråta, oro, glädje, lycka, sorg, tro....


Han säger: Du får 100 000 kr om du blir med barn


Känn ingen press, eller vad då

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Kan du tänka dej att adoptera?
 Nej.
 Ja,
 Vet inte.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards